Writing cure: Passat, present i futur

lunes, 28 de mayo de 2012

Passat, present i futur

Hola, sóc la Kate. Però crec que ja no sóc la Kate d'abans sinó que crec que sóc la del present, i potser la del futur. En part no ho sé, crec que ara sóc part d'un passat llunyà i que ha après d'un passat recent; i que ambdues experiències m'han portat al que sóc ara. 

Qui sap. No sé qui sóc, si realment sóc millor o he empitjorat; però jo penso que sóc millor d'abans. La filosofia i l'amor de veritat m'han fet apartar-me del camí de l'engany, de l'egoïsme, que sense adonar-me era l'autopista directa fins l'abisme... vaig ser un mariner vestit totalment de negre que no portava carta de navegació, ignorant els perills i els mals que podria causar als altres durant la vida.  Però ara ja no sóc així. Vaig abusar de la crítica i vaig ignorar milers de paraules de la constructiva; i en canvi vaig fer massa cas de la crítica aliena sense fonament. La meva vida es basava en dir dels altres i en el què deien de mi, i no importava res més... sense mirar en el més enllà, en descobrir l'amor de les amistats i de la parella, de la família, la felicitat que desperta el riure d'un nen, una abraçada d'una persona a la que no veies durant mesos, en conèixer noves persones i en elles nous móns... 

Però mai és massa tard per tornar a començar. Sempre es pot trobar el camí correcte i donar mitja volta, tornar a l'origen i arribar fins al veritable saber, agafar la bicicleta de la voluntat i arribar el més lluny possible. I jo he fet això, gràcies a les persones més properes i a la filosofia; i ara sóc la persona que era abans però menys infantil i susceptible; he sabut treure el major partit de mi mateixa i sóc molt més feliç que abans. I per a qui llegeixi això, estimat lector, si estàs desorientat i no saps cap a on tirar, busca dintre de tu mateix, ajuda't de persones de gran confiança i aïlla't de tot allò negatiu que t'envolta. I recorda que del passat aprenem i de les nostres experiències neix la fortalesa i la lluita davant la vida. Tots hem sigut un "vaig ser", un "sóc" i un "seré", per tant mai és massa tard per canviar. Anima't!